fredag 19 augusti 2011

Det är slut

Den magiska sommaren är slut och regnet det bara öser ner. Känns lite trist att de sista dagarna av min semester regnat bort. Fast det blev en tripp till Haparanda och favoriten IKEA igår och idag bär det av till Luleå. Så helt sysslolös är jag inte, det känns bara trist att vädergudarna inte är med mig.. Allt är liksom roligare när solen skiner.


På måndag är det tillbaka till verkligheten och jobbet igen. Känns som att det kommer att bli en hel del när jag fått nytt schema och fler ansvarsområden men det fixar sig nog.


Har funderat ett tag men nu tagit beslutet att min rygg är nog bra för boxning igen, och förhoppninsvis håller den för en satsning.. Men vi får se hur hösten utvecklar sig!

Håll tummarna att jag hittar några fina rea - fynd i regnet idag!
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...