onsdag 29 februari 2012

Att vara flexibel

Jag är en sådan som gillar att planera. Att veta.
Men jag har insett att det  ibland kommer stunder som man inte kan planera.
I måndags hade jag mitt spinningpass på 30 min direkt efter jobbet, struttade sedan vidare mot gymmet när jag insåg att nä jag kör ett corepass idag. Så det gjorde jag i ca 12 min när en deltagare kommer inspringandes och undrar vart spinninginstruktören är till passet som precis skulle börja..
För att göra en lång historia kort så blev det jag som körde ett till pass och sen duschade och skyndade hem och åt middag..
Igår hade jag ett företagspass med mina kollegor. Hade tänkt köra box eftersom att det inte var någon i sal 2 förra gången vi körde. Men igår så var det visst Body Balance där. Så vi spann i 25 min innan vi handskade på oss och körde box i 35 min.

Så allt går, bara man vill!
Det gäller bara att vara flexibel, känna sig trygg i det man gör och förmedla det till deltagarna!

Ha en underbar onsdag!
Kram Elin

1 kommentar:

  1. Bra jobbat med att vara flexibel! :)

    Smyckena finns på Sisters på Drottninggatan! :)

    Ses ikväll på boxningen... :)

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...