söndag 4 mars 2012

Att må gott!


Igår var en fantastisk dag när solen sken och fåglarna kvittrade!
Jag började med att instruera 50 min spinning kl 8.15, sedan var det full fart hem, duscha, packa varm choklad och ostmackor, på med skoterkläderna och mot Öjebyn för att möta upp Petra och Jocke! 
Vi styrde kosan mot mor och far där vi skulle få lite vägvisning, men det blev även mekning.. Den röda faran ville inte riktigt gå längre.
Men det ordnade upp sig till slut och vi tog oss äntligen till mitt älskade smultronställe i Klubbviken!
Vi fikade, solade och mådde allmänt gott.
Färden hem gick som färden dit, inte alls. Så det blev bil tillbaka till stan, återigen en snabbdusch och sedan i finkläder och ner på sportpuben för att möta upp ännu fler trevliga människor och äta mat, dricka gott och se på hockey.
Människorna var fantastisk trevliga och drickat var gott, resten kan vi lämna osagt.

Nu laddar jag för en hel dags arbete, andra helgen på rad, andra veckan utan sammanhängande ledighet..
Men jag sätter siktet på torsdag när vi åker till huvudstaden för en minisemester!

Vad pysslar ni med idag då?
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...