söndag 19 februari 2012

Helgmys

Underbara, underbara helg!

I fredags träffades jag och 2 kollegor (och vänner) från Step In och drack och åt gott! Dessa fantastiska tjejer är helt underbara och jag har så kul tillsammans med dom! Så tack Petra och Sofia för en underbar kväll som vi snart ska göra om!

Igår åkte jag, mamma och svärmor på en tripp till det fantastiska varuhuset i Haparanda! Vi åkte kl 9 och kom hem 20.30 så vi hade en riktig heldag! Underbart!
Lite nyheter kom in i vårt hem, men det blev inte farligt dyrt ändå.
En stycke Firefly jacka i favoritfärgen hittades dock och kunde inte undgå att inhandlas!


Idag blev det lite träning med min fantastiska Petra och sedan köpte vi hem mat till våra karlar som väntade hemma i Petra och Jockes gigantiska lägga. Jag åt nog den godaste Caesarsalladen som jag någonsin ätit!
Sedan fick vi smaka Jockes delikata semlor!

Med andra ord, det har varit en helt underbar helg som avslutas med soffmys!
Vad har ni gjort i helgen?

Kram Elin

2 kommentarer:

  1. Åh man tackar, jag försöker :) Vad roligt med IKEA, grymt sugen! Nåja bara hoppas på lite finansiering när man fyller, något positivt med eländet iaf ;)
    Kram och ha en toppen dag! ♥

    SvaraRadera
  2. Helgen var verkligen toppen!! :) Och ikväll blir det toppen också!! ses snart för en grym träningskväll! tjoho!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...