söndag 26 februari 2012

Lördagsträningen

Lördagen började med 50 min spinning kl 8.15. 
Passet var fullt av intervaller och deltagarna (och jag!) svettades så det stänkte! 
Efter det så tog jag en vända i gymmet och körde lite rehab för ryggen, lite baksida axel och mage, mage, mage!
Pilatesbollar är verkligen underskattade, man kan få en djurisk träningsvärk av de enklaste övningarna!

Efter detta en rask promenad på stan, där jag inhandlade mina fynd i påsen från förra inlägget, åkte jag hem och käkade lite makrill och gav mig ut på en timmes sparktur med Ragnar.
Isbanan nere på stadsfjärden är äntligen upp-plogad så vi drog ett varv och mådde skönt!
Solen sprack nästan genom, några minus och jag var perfekt klädd!

Det känns härligt att våren är på väg så att det kan bli fler sådana dagar!

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...