måndag 6 februari 2012

Smoothie!


En mumsig smoothie smakar alldeles perfekt efter att ha instruerat 2 spinningpass ikväll!
Fantastiska deltagare och 2 underbara pass (med mycket intervaller) senare är jag äntligen hemma och får ta det lite lugnt i soffan med en läcker smoothie!
Receptet fick jag av finaste Petra igår kväll när vi hälsade på dem, och jag delar villigt med mig:
Kesella
Banan
Hallon/blåbär (frysta)
Lite fiberhavregryn
Flytande honung
Smaksätt med lite kanel

Helt underbart gott efter en hård dag!

Imorgon blir en spännande dag då min man ska läggas på operationsbordet och fixa till sitt knä.
Håll tummar och tår att allt går bra för honom!
Ha en underbar måndag!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...