onsdag 14 december 2011

Det här med julklappar..

Vi sa ganska tidigt, min man och jag, att i år köper vi inga julklappar. Vi gör något tillsammans istället - en hotellvistelse, restaurangmiddag eller något annat mysig .
Så var det sagt. 
Och så ställde jag mig in på det. Men tänkte att något litet måste han ju ändå få! Han är ju så söt!
Men då sa han i förra veckan, att "du köper väl inget till mig nu! Vi köper ingenting!" 
Med hans extrema betoning på ingenting så tänkte jag att okej, han får som han vill då...
Sen kom jag hem från firmagalej i söndags och hittade ett okänt paket i högen. Läste på etiketten och japp:


Han är för söt och helt enkelt underbar! 
Men lite irriterande var det också. För då kom paniken. Han hade ju sagt att jag inte fick och då ställde jag in mig på det! 
Men nu blev det måste köpa.
Tidigare var det vill. Men nu blev det måste.
Och det är inte kul.
Men jag lyckades i alla fall hitta två saker som jag tror blir ganska bra!


Så jag fick vara lite värre med två paket istället för ett! =)

Tusen tack för förslag på recept! Jag har två saker som jag ska prova! Återkommer med detta om tid finns för mer julbak!

Ha en underbar onsdag allihopa!
Kram Elin

1 kommentar:

  1. hahaha ni är för söta :)
    Vi har också sagt ingenting. Men undra om jag måste köpa ett paket utifall att... ;) Ses ikväll! Jag är glad ännu efter träningen igår! underbart att få umgås med dig igen! i gymmet.. haha!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...