söndag 4 december 2011

Adventsfika

Idag har vi varit på adventsfika hos en av min mans jobbarkompisar. Glögg och en massa gott fika serverades och vi ( läs jag) fixade en liten gå-bort-present i sista sekunden - ett ljus och en pyntad tändsticksask.
En helt okej present, eller?


Sedan tar jag tillfället i akt att gratulera min otroliga vän Petra till sin examen som personlig tränare!
Hon är helt fantastisk i allt hon gör och jag önskar henne all lycka i sitt fortsatta jobb mot sina drömmar!

Hoppas att ni har haft en härlig helg och är laddade för veckan som kommer?
Bara 20 dagar kvar till julafton!
Kram Elin

2 kommentarer:

  1. Jättefin gå-bort-present! En sån som jag skulle bli jätteglad för.

    Ha en fin vecka!
    Kram Marie
    PS. Kattbädden kommer från supercat, http://www.supercat.se/baddar/kattbaddar/sharon-kattbadd.html

    SvaraRadera
  2. Klart det var en suverän present. Vem har inte behov av ljus och tändstickor? ;) 20 dagar kvar till jul... oj vad hääärligt!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...