tisdag 10 januari 2012

2011

Januari började bra med sol och värme på Fuerteventura, fortsatte med diskbråck och sjukskrivning..
Februari innebar rehabträning och mera värk..
Mars inleddes med arbetsträning och slutade med återgång till arbete men där emellan så hann jag och min underbara syster unna oss en härlig tripp till huvudstaden bara hon och jag!
April knatade bara på ganska obemärkt, och jag var ledig under påsken för första gången på många år.
Maj innebar altanbygge, lite uteplanteringar och min sista födelsedag med en 2a framför..
Juni var stekhet och helt underbar, trots att jag inte hade semester.
Juli inleddes med systers födelsedag, följdes av semester och några dagar i huvudstaden med syster och man innan regnet kom och semestern praktiskt taget regnade bort, men jag är inte bitter... Eller?
Augusti innebar tillbaka till verkligheten, 3 årig bröllopsdag och julkortspysslet påbörjades i god tid med glögg och allt gotta som hör julen till! 
September innebar Formexmässa, inspirationsdag på Helex med underbara kollegor från Step in, utbildning i underbart vackra Sillvik utanför Göteborg och en massa träningsvärk!
Oktober tillbringades mycket i skogen på promenader med hunden, på gymmet eller hemma i soffan framför tvn till alla säsongspremiärer.
November betydde en IKEA -tripp med bästa vännerna Petra och Jocke som flyttat till en gigantisk lägenhet inte så långt från oss. Frosten bet i, men knappt ingen snö kom..
December har precis passerat och julen likaså. Förkylning, matthet och arbete har hindrat mig från det jag gillar mest, det vill säga träna.. Det känns som att denna månad bara innebar jobb jobb och återigen jobb.
Summerat så tycker jag inte att det har varit ett så jättebra år. Faktiskt. Mest för ryggen, strul på jobbet och att jag inte riktigt kunnat göra allt som jag velat..

Nu är det 2012.
Nu kan det bara bli bättre, roligare och mer underbart!
Så håll i hatten 2012, nu kickar jag ditt ass!

Har ni några nyårslöften? Vems ass ska ni kicka?!
Kram Elin

1 kommentar:

  1. Elins 20012 lyder följande:
    Tillbringar mycket tid med fröken Pe. Blir starkare och biffigare. Har betydligt roligare och skrattar så det gör ont i magen varje vecka. Shopping i Sthlm med Fröken Pe. Mycket vin och dansande med fröken Pe. Fika och pepptalk med.. just det Fröken Pe. ja helt enkelt kommer du tillbringa mycket tid under året med... just det MIG!

    det här året kommer bli grymt och vi kommer kicka alla ass!! ;)

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...