onsdag 7 december 2011

Morgonpromenad

Snart dags för arbete men innan dess, en liten morgonpromenad med Ragnar.
Det är ljuvligt vitt ute, det knakar underbart under fötterna och jag tror minsann att jag är lite glad över snön!


Den har gett mig lite extra julkänsla tror jag! Och så har det blivit lite mindre mörkt ute!
När vi närmade oss huset såg jag en liten fönstertittare hemma hos oss!


Han är ganska söt, Torsten, när han sitter och väntar på matte med sällskap.

På tal om jul så ska jag försöka hinna göra lite julgodis någon kväll. Den obligatoriska knäcken ska kokas, och Rocky Roaden ska göras.
Vad mer? Någon som har ett gott recept som de kan dela med sig av?
Skulle vara roligt att prova något nytt!
Ha en härlig onsdag!
Kram Elin

1 kommentar:

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...