lördag 10 juli 2010

Vars är solen?!

Imorse när jag vaknade och drog upp rullgardinen så sken den.
När jag sjöng för födelsedagsbarnet så sken den.
När jag och 2 av pojkarna hämtade tidningen så sken den.
När jag åt frukost så sken den.
är jag blev på dåligt humör och inte ville göra nått alls så sken den.
När jag klädde på mig så sken den.
När jag gick ut så gick den i moln.

Så, jag borde stannat inne idag!

Men det gjorde jag inte utan jag och min man var och köpte virke till det som ska bli vår bro nån gång innan vintern. Och sen for vi och köpte lite grejs till födelsedagsbarnet. Alltid kul att köpa presenter! =)
Sen drog vi på stan en sväng där vi sprang på 2 goda vänner och deras söta tjejer. Vi har inte sett dom på jättelänge för det synkar aldrig helt enkelt. Antingen så är jag borta eller så är dom borta, fast mest jag.. =)
Så vi dejtade med dom ett tag och det var jättekul att få snacka lite med dom och bara vara...

Nu ska jag packa ihop mig själv, karln och pojkarna och dra till mors fars stuga för mys och surströmming. För mig i alla fall, vissa andra är ju för klena för den sura fisken och vill ju hellre käka grillat, vilket ligger utanför mitt förstånd! =)
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...