onsdag 21 juli 2010

Kissemys..

Sitter och surfar lite, kollar vädret för resten av veckan och lite sånt ni vet. Då kommer det nyaste tillskottet och hoppar upp i mitt knä och vill mysa. Och som han kan mysa! Han spinner hej vilt när han sover gott!
Han övergav dock mitt knä och ligger nu bredvid datorn.. =)

Här sitter Torsten och tittar på när Linus äter sin goda mat som inte Torsten får äta än... =)

På span i vardagsrummet.. =)

Japp, det är 2 av våra pojkar det..=)

Har varit ledig i två hela dagar och går imorrn in på 6 på raken. Känns inte så kul, för jag jobbar även nästa söndag så det blir 2 helger på rad. Men det går det också när lönen kommer.
Nu verkar det ju dessutom bli kallare så då är det mer än okej att vara på jobbet.

Ska snart iväg på Box, hoppas att det blir ett riktigt tufft pass för armar och axlar och att vi får göra många slagserier, för det är ju det som är kul och det är ju därför man far dit, eller hur?! =)

Jag ska faktiskt hålla ett pass om några veckor, så jag måste börja fundera på hur det ska se ut! =) Antar att gubben får vara försökskanin här hemma! =)

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...