söndag 18 juli 2010

Sista semesterdagen..

...har varit idag.
Det känns lite så där men bara att bita ihop och gilla läget..
I fredags blev vi bjudna på middag hos några vänner. Dom bjöd på supergod mat och vi hade jättetrevligt! Senare på kvällen blev det utgång och det var superkul att gå ut och surra lite med allt folk och dansa! Jag älskar att dansa ute på krogen! Det är bara synd att det blir så himla varmt! Men härligt är det med sommar!
Igår var vi på bröllop. Det var en barndomskompis till mig som stod brud och vacker som en dag var hon! Och brudgummen var så stilig så!
Det är härligt med bröllop, allt är så vackert och man blir liksom så rörd.
Kvällen avrundades sent, vi hade väl funderingar på att dra ut en runda när paret dragit men dom höll ut länge så vi gick hem vid kvart över två, halv tre nånting och kände att sängen lockade mer..
Har lite bilder på kortet och presenten som brudparet fick:

Har även lite bilder på hur vi såg ut! =)

Vi håller ju även på hemma, för er som missat det.. =)
Nu håller den nya bron att ta form på riktigt, och den blir grymt snygg! Tycker jag i alla fall men det är ju jag som valt den! =)
Nu är det bara några få timmar kvar av denna dag och denna semester så nu ska jag snöra mig i soffan och se Vägen och bara njuta! =)
Later!

1 kommentar:

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...