tisdag 27 juli 2010

Välsignade Tisdag!

Brukar inte vara speciellt religiös, men just nu utbrister jag i ett halleluja för att det äntligen är tisdag!
Har en tuff jobbarhelg bakom mig och ser fram mot den lediga dagen imorgon. Har till och med gått runt och dammtorkat nedervåningen medan jag lagade middagen bara för att slippa imorrn. Så nu behöver jag bara göra en massa ärenden på stan och tvätta imorrn!! Jippi..
Tänk att bara en enda dag få vara helt ledig. Det skulle vara underbart.

Det som är trist när man jobbar lite annars än alla andra är att man är ledig lite annars än alla andra. Så när jag är ledig är inte många andra lediga..
Så då får man göra sånna roliga saker som att städa och tvätta och dylikt.

Kreativiteten har stannat av med all röra som är i mitt jobb, mitt hem och mitt liv just nu. Så det har inte blivit av nån scrapping sen bröllopskortet.

Men jag kan försöka klämma ut lite kreativitet och dammsuga innan jag ska ta några varv på Grisan!
Just det ja, PDOL till helgen.. Nån som ska dit?! =)

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...