tisdag 13 juli 2010

Outfitten klar!

Dagen började så bra med sol och trevligt sällskap som mötte upp.
En promenad till affären bara några hundra meter härifrån, ner till "stranden" ytterligare några hundra meter härifrån. Och så kom molnen.. Och så kom regnet.
Vi hann inte ens äta upp picknicken!

Så vi gick hem till oss, satt inne tills det slutat regna och sen gick vi ut och spelade kubb. Jag och min karl vann.. =)
Sen drog sällskapet vidare och vi funderade på vad vi skulle göra.. Målning uteslutet på grund av blöt panel, scrapping uteslutet på grund av ingen inspiration och träning uteslutet på grund av att jag skulle iväg senare på dagen.

Så, det blev en sväng ner till stan för inhandling av min mans outfit för lördagens bröllop!
Och som han blev snygg! =)
Han kommer att matcha min supersnygga klänning från Vila så att det sjunger om det!

Sen kom mitt problem, jag hade ju inget att ha på axlarna.. Var lite sugen på en liten kavaj med lite korta ärmar.. Har letat i hela stan tidigare men inte hittat nån, men så hittar min underbara man den perfekta kavajen på KappAhl!!
Lyckan är fullständig!
Hittade även ett par örhängen där som matchar skorna och väskan!
Ska lägga in bilder efter lördagen så ni får se så snygga vi kommer att vara! =)

Träning senare idag skrev jag, och så det blev. 50 min MAQ och en timme Dansaerobics. Hade egentligen tänkt springa efter MAQen men ville göra nått roligare så det blev dansen. Hade dock behövt ett tungt konditionspass men jag får ta det nån annan dag!
Kanske en löprunda på Grisan skulle vara nått...

Morgondagen då? Vad kan den ha att väntas? Jo, brobygge för min man, bättring på färgen för mig och utgrävning kring grunden och målning av den. Så ingen semester imorrn.
Sen Box-pass på kvällen, dock med gästinstruktör och inte med Petra. Det känns så där, hade behövt ett tungt pass med henne imorrn känner jag, men det blir säkert bra ändå!

Oj vad jag bara surrar! Dags för soffmys! =)
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...