torsdag 8 juli 2010

Sommaren är här!

Japp, nu har våren kommit och gått och det med klicker och agilitykurs, födelsedagar och blomknoppar!
Nu är det sommar i full blom och jag har fått en del kommentarer för att jag är sämst på att uppdatera, så nu ska jag skärpa mig!
Har inga scrap-alster att visa eftersom att det är något annat som upptagit vår tid de sista veckorna..
Tilläggsisolering och ny panel på det..
Ny färg, liggande panel och snart ny bro!
Blir det inte bra så säg! =)
Nu ska jag ut och måla dom sista brädorna på sista väggen! Sen är det bara fönsterfoder, midja, bättra på färg på spikskallar, installera glasbetong som fönster i toan, lägga ny matta i toan, kakla toan, in med inredningen osv...
Oj det blev mer än vad jag trott....
Och bara en veckas semester kvar! =/
Jaja, ska hinna uppdatera lite oftare i alla fall! ;)
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...