tisdag 29 september 2009

Scrapkväll!

Äntligen är det tisdag och dags för ännu en scrapkväll! =)
Det blev inget förra veckan, för vi hade liksom inte riktigt tid nån av oss, men nu är väskan packad med det nödvändigaste och jag ska räjsa iväg till min vän i Åjbåjn för några timmars scrap och surr! Det ska bli skitkul!
Förhoppningsvis ska det bli lite skapat också, har faktiskt planer för vad jag ska göra för en gångs skull! Brukar mest scrappa lite vad jag känner för just då men nu har jag funderat lite ett bra tag, så vi får se hur det blir.. Återkommer med resultatet! =)

Later! ;)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vore trevligt att komma nån gång när ni scrappar hos dig....

    Hörde att Patrik varit och hjälpt till å måla, hälsa och tacka honom så mkt för hjälpen.

    julias ledig dag idag, vet inte vad vi ska hitta på...

    ha det

    kram syrran

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...