måndag 7 september 2009

Lagfest, kräftskiva, kalas, bio, kalas...

Jag är verkligen inte bra på att uppdatera, men jag jobbar på det! =)
Har alldeles för lite tid för att sitta vid datorn, men som sagt jag ska bli bättre!

Förra helgen hade vi en liten minilagfest (vi var bara 5 st) hemma hos en tjej och det var det finaste huset jag nånsin sett! Ska föra över bilderna och visa den helt grymma utsikten nån gång, för DET kan man kalla utsikt!
Sen var vi på inflyttnings/kräftfest förra lördagen hos en god vän till mig. Hon och hennes sambo har byggt ett helt nytt, fint hus och fick detta kort:



Fick iden till sigillet på baksidan när jag letade inspiration till bröllopskort och var inne och kikade på http://asaspysselrum.blogspot.com och tror att den ursprungligen kommer från http://mirabyll.blogspot.com/
Tycker att det är lite kul att kunna "märka" sina saker och visa att man faktiskt gjort dom! =)

Nu i helgen har jag och min man umgåtts! Det låter som att vi aldrig gör det, men det gör vi fast inte så ofta bara... =)
I fredags var på After Work-buffe och svärmor och svärfar var faktiskt också med och det var en jättetrevlig kväll! Hade dock varit trevligare och svenskorna spelat aningens bättre så att en semi hade varit att vänta, men icke..
Och i lördags var vi på bio. Det var ett tag sen, och filmen var inte bra. Så vi ser fram emot "Flickan som lekte med elden" som kommer den 18e och som vi redan bokat biljetter till! =)
Denna veckans höjdpunkt tror jag blir onsdag, då det blir ett besök hos min superduktiga frissa och sen scrapkväll med min polare! Det var ett tag sen vi var här hemma hos mig så jag ska fixa lite fika och så, det ska bli skitskoj!
Veckans mest trista dag tror jag blir... Imorrn, tisdag. För då jobbar jag länge och sen stressa hem och laga mat (om jag ens hinner äta) för att sen stressa iväg på träningen som möjligtvis blir ännu längre bort.. Ska inte ens börja sura över det nu.

OCH- Top Model 12 har startat! =)
Later! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...