onsdag 23 september 2009

Onsdagsmys

Idag har jag haft riktig onsdagsmys med mina otroligt söta gudbarn!
Jag är gudmor till min systers 2 flickor och min syster och flickorna kom på ett impulsbesök idag och vi har haft jättemysigt!
Vi gick en sväng på stan, shoppade dock inget men uppdaterade förrådet tills avslutningen på lördag! ;)
Sen gjorde jag en god kycklingsallad som vi åt till lunch och sen mös vi på ända tills jag blev tvungen att fara och möta 2 fotbollspolare för att köpa presenter till tränarna. Och det gick fortare än beräknat för jag hann hem innan det blev dags att fara och träna, riktigt skönt! Trodde att det skulle bli raka vägen till gymmet men jag hann hem en sväng och ut med vovven.

Så nu väntar jag bara på att min polare ska hämta mig för ett (förhoppningsvis) tungt pass!
Älskar träningsvärk!! =)

Later! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...