onsdag 16 september 2009

2 dagar ledigt!

Japp, igår och idag är jag ledig! Dock så jobbar jag till helgen, men det är ganska skönt att ha 2 dagar sammanhängande så att man får ladda lite batterier.

Har äntligen fått upp en väggdekoration som jag köpte i en jättegullig affär i Gamla stan när vi var på semester i Stockholm i somras.

Så så här fint är det nu i sovrummet ovanför vår vita, fina sänggavel!




Och idag när jag var på stan med en kompis så hittade jag samma sorts väggord i en jättegullig presentaffär som finns här i stan! Så jag köpte en matchande toa- skylt! Så den har jag nu spikat
upp!
Vi måste nog dock antingen måla om dörren, eller som jag vill - köpa en ny dörr, för den börjar bli lite sliten. Därför blev det en närbild och ingen helhetsbild...



Och för ett tag sen hittade jag en annan jättefin väggdekoration som man klistrar fast på väggen, och det blev också superfint!

Så det tar sig, sakta med säkert!
Det är dock ganska skönt att inte stressa fram utan ta det lite lugnt och pröva ett tag vad man saknar och så. För jag har en tendens att få ett il och bli inspirerat av nått, köpa och sen bli less och vilja ha nytt ganska snabbt, men nu har mitt senaste il ändå hållt i sig ganska länge.. =)
Nu ska jag vara lite mer kreativ och jobba lite på mitt album så att det blir klart nån gång!
Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...