fredag 2 oktober 2009

Äntligen fredag!

Jag har haft en tung vecka i veckan, och fredagen ville liksom aldrig infinna sig..
Men nu är den äntligen här med 2 hela dagars ledighet! Lyckan är fullständig!

Mina planer som jag hade angående scrappingen infriades inte till min stora besvikelse. Tappade motivationen någonstans på vägen och lyckades bara med en LO med 2 kort och den vill jag inte lägga ut med respekt för modellerna på kortet.. =)
Och det andra projektet blev liksom inte som jag tänkt, för klockan blev mycket och jag skulle börja åka och det blev liksom halvdant.. Så jag lägger ut det och funderar om någon kanske har förslag på förbättringar eller något kul som man kan lägga till?
Just det, jag kanske ska säga att det är ett slags bokmärke jag har pillat med. Så att man vet vars man är i boken alltså.. =)
Jag hade lite spillbitar som jag valde, och sen är banden faktiskt bortklippta från en tröja!
Det är dom där galghängarna som aldrig används ( i alla fall inte av mig ) som jag brukar klippa bort och faktiskt använda när jag scrappar!
Oftast är dom i väldigt läckra färger och faktiskt ganska bra längd. Så där har ni ett tips! =)

Och om någon som läser ( tror inte att det är så nånga dock.. ) har något tips på hur man kan göra lite roligare bokmärken så skriv gärna en rad!
För det skulle vara kul att få lite inspiration, för jag hade tänkt göra några och kanske ge bort.. =)
Later! ;)

1 kommentar:

  1. Men så härligt med återbruk - vilket snyggt bokmärke!

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...