måndag 28 september 2009

Nya projekt..

..hade jag tänkt visa men har inte haft tid att pyssla på sistone. =/
Så nu ska jag ta mig i kragen och ta tag i det!
Hade ju tänkt fara på scrap-träff i Rosvik i helgen men har ingen som är med mina älsklingar när den andra älsklingen flyr länet för NHL i Stockholm. Så då får jag hoppa över den här gången (också.. ) Men jag ska skärpa mig och inte banga nästa gång! =)

Nyfiken på scrap-träffen? Gå in på http://www.northernlightscrappers.se/ och läs mera!

Så, nu har jag ett nytt projekt på G! =) Fick iden av min kompis och utvecklade den lite, men håller det lite för mig själv tills jag vet hur det blir. Det kan ju lika gärna bara bli pannkaka av det hela också! Men bilder utlovas vid bra resultat!

Later ;)

Ps, träningsvärken infann sig som väntat! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...