onsdag 7 november 2012

Vila

Jag har haft en riktig "lucky streak"! Jag har kört riktigt hårt de sista veckorna.
Jobbat, tränat och hunnit med lite vardagssysslor innan, efter och ibland under allt det där.
Men det har känts lite som att jag har gått på övertid. 
Och i måndags kväll så pang- jag gick i väggen. Eller nä, inte direkt. Men något hände efter promenaden med den lilla vita. 
Trött. La mig tidigt. Vaknade igår, lika trött. Tärd, hängig. Lite snorig. Förkylning på gång? Kanske. 
Men det har inte brutit ut fullt än i alla fall. 
Fick imorse i panik försöka bli av med mina pass idag och imorgon. Trots att jag inte har varken feber eller halsont så känner jag att ett 70 min boxpass och ett 45 min IW absolut inte är att tänka på.
Gick en 20 min promenad efter jobbet och sedan for vi och handlade. Nu ligger jag i soffan.
Och här blir jag en timme till framför tvn. Sen blir det en tidig kväll!

Lustigt det där att man en dag kan orka lyfta hela världen på ens axlar, och nästa dag vill man bara krypa under täcket igen och inte stiga upp mera.

Hoppas att ni är pigga och krya där ute!

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...