måndag 12 november 2012

Inspiration?


Så här såg det ut förra året. En låda full med julkort och tändsticksaskar redo att packa i fina cellofanpåsar och dekorera.
I år ser det inte riktigt ut så. 
Jag har tagit fram mina julgrejer och tittat på dem. Och lagt ut dem på mitt bord uppe i mot scraprum.
Sen blev det inte så mycket mera gjort. 

Har ni nån gång påbörjat något och liksom tappat bort er mitt i alltihopa? Det kan handla om vad som helst egentligen. Behöver inte vara pyssel direkt, kan vara renovering eller träning eller något annat vardagligt.
Frågan är dock, hur får man tillbaka inspirationen?
Hur hittar man vägen igen när man irrat bort från den?

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...