söndag 11 november 2012

Skatspaning och farsdag


Igår morse kastade jag ut lite gamla brödskivor till småfåglarna och då var det spaning på gång! Då satt de en lång stund och spanade på skatorna som tyckte att det var dags för ett skrovmål..
Idag säger vi grattis till alla pappor där ute! 
Precis hemkommen från firande av min underbara pappa inser jag hur bra jag har det och har haft det i hela mitt liv! Mina föräldrar har alltid funnits där för mig och hjälpt mig med allt från skjuts, läxläsning, flytthjälp fram och tillbaka många gånger, renovering och mycket mycket annat.

Sen är det ju så att min pappa kan allt! Laga bilar, tapetsera, byta kök, kakla och mycket mycket mer!
Tack, du fantastiska människa som jag så stolt får kalla pappa!! <3 p="p">

Kram 
Elin 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...