onsdag 28 november 2012

Grattiskort


Så här blev mitt kort som mamma fick igår. Dock så gjorde jag det innan jags slog in presenterna och insåg sen att svart/rött och grönt/aprikost inte riktigt matchar..
Men jag blev nöjd med de glada färgerna ändå!

Har precis packat klart resväskan, för idag åker jag till Italien! Vi var en av fem butiker som vann en exponeringstävling och priset var en resa till Italien. Chefen valde mig och jag var inte sen att tacka ja!
Så det blir kort och intensivt, vi åker hemåt redan på fredag, men det kommer att bli trevligt! Skönt med ett avbrott från vardagens stress.

Ha det gott!
Kram Elin

3 kommentarer:

  1. Så härligt!! Trevlig resa!! :)

    SvaraRadera
  2. Vilka lyxiga paket du fixat. Vad roligt att få ta en tripp till ljuva Italien. Trevlig resa! Kraaam Pia

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...