onsdag 16 november 2011

Vitt vitt vitt!


Här är dom - våra nya stolsöverdrag!
Dom är vita, långa och lite stora men ack så fina!
Tur att vi inte har barn, eller folk med barn som hälsar på ofta, för de är inte de mest praktiska men som sagt underbart fina!

Har för övrigt haft en hemsk vecka och inte hunnit att kolla in några bloggar, än mindre uppdatera min egen så ursäkta om jag varit frånvarande.
Vad har jag då pysslat med? Jo jag har jobbat över, jobbat på min lediga dag och stressat som en tok.
Varför? 
Julsakerna har packats upp. Stakar, stjärnor, ljus, servetter, tomtar, pollor och en massa annat..
Så nu är jag tyvärr inte det minsta sugen på julen..
Det är lite tråkigt, för jag har alltid älskat julen! Allt det vackra pyntet, stämningen och familjen - helt underbart!
Sen fick jag anställning i butik. 
Nu gillar jag inte julen lika mycket längre..
Långa dagar, jobb när alla andra är lediga, extremt mycket att göra och stress. Fram för allt denna stress..
När jag var yngre så  gjorde det inte så mycket, man jobbade på och hade energi till tusen. Men nu när jag blivit äldre så har jag andra saker jag vill prioritera - familjen, träning och att må bra!

Så vad att göra?
Nån som har tips för att få bort Grinchen från min själ?

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...