lördag 5 november 2011

Att vara ledig!

Efter att ha jobbat 2 helger i rad och inte haft 2 sammanhängande lediga dagar på 2 veckor så känns det helt okej att vara ledig i helgen!
Har haft mycket för mig på sistone, så jag har inte hunnit kolla runt på alla fina bloggar som jag följer och inte heller hunnit uppdatera min egen.. Det har i o f s inte hänt så mycket, jag jobbar och tränar och jobbar och tränar..
Mina projekt här hemma står tyvärr stilla. Tappade motivationen och inspirationen när tiden försvann..
Det tragiska är att jag inte vet vart tiden tar vägen. Eller jo, till jobb och träning förstås... =)

Behöver köpa färg till hyllan jag köpt till datarummet, men vet inte vad jag ska ha för färg eller vart jag ska köpa den och jag och karln är aldrig ledig tillsammans så att vi hinner fara och kolla..
Golv behöver inhandlas till skrubben uppe som jag ska fixa till men då började vi fundera på om vi skulle byta på hela övervåningen för det har blivit så slitet (vi köpte ett billigt laminatgolv för 3,5 år sen och det straffar sig nu..) och då är det lika bra att tapetsera om samtidigt och kanske köpa nya innerdörrar.. Och då blev prislappen en helt annan. Så jag kom av mig.
Och så är det lätt att bara skita i det. Tyvärr.

Men idag tänkte jag att jag skulle röja bland julsakerna som står huller om buller uppe i hallen i alla fall! 
För nästa helg blir det en tripp till det fantastiska varuhuset i Haparanda som har allt! Och då finns det säkert nya, fina julsaker där!

Nu ska jag skynda iväg till gymmet!
Ha en trevlig lördag allihopa!
Kram Elin

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med att ett relativt litet projekt kan bli större än man tänkt sig... :)

    Ang min kökslampa. Den har jag köpt på Country by mail och den är av märket HK Living. Vet tyvärr inte om den finns kvar i sortimentet. Köpte den i januari i år.

    Önskar dig en skön kväll! Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...