fredag 11 november 2011

Mitt i fredagsmyset..


Kom ju på att jag inte visat mitt nya fynd:
en ny lampa över köksbordet!

Vi har haft en maskroslampa från det bästa varuhuset i världen tidigare. Den är jättefin, men sprider ljuset i hela rummet och fokuserar inte så mycket..
Mannen var inte så nöjd när jag började att prata om en ny lampa, men när mörkret kom och han också insåg att det kanske inte var den bästa ljuskällan i huset som hängde där man ska äta, läsa tidningen och allmänt hänga och umgås, så fick jag ett okej och nu är den inhandlad efter mycket letande!

På tal om det bästa varuhuset i välden så ska jag ju dit imorrn men min älskling och goda vänner!
En helt okej lördag med andra ord!
Ska vi dra en gissning på vad notan hamnar på?! 
Den som kommer närmast får... Ett scrappat julkort? En tändsticksask? Vi får se, men något scrappat blire! =)

Kram Elin

3 kommentarer:

  1. Åååh, jag vill ha ett scrappat julkort!! :D svårt att gissa på en summa när man inte har nån aning om ni ska ha nån större möbel eller så, men jag slår till med 3476:- ;)
    Kram /Anso

    SvaraRadera
  2. Hej Elin!

    Nu va det ett tag sen jag skrev här, skäms :P Har kikat in hos dig på mobilen och då funkar det inte att kommentera av någon konstig anledning. :)

    Lampan du köpt var verkligen jättefin.. lite industri-inspirerad.. me like :)

    Ha en fin helg!
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Tja, vad ska vi slå till med. Försökte luska ut vad ni handlat genom att titta på din IKEA-väns blogg men blev inte så mycket klokare. 2384 kr gissar jag på!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...