söndag 13 november 2011

Tävlingen avgjord!


Då har det blivit dags att räkna ut vem av er som gissat närmast summan på mitt IKEA-kvitto..

Summan blev 2752 :- och vinnaren är:



Spännande!!







Syster Erika som gissade på 2998:-
Grattis!

Jag ska kolla i min lilla låda vad jag ska plocka ihop till dig!


Ni andra, tack för att ni var med!
Jag tror nog att det blir flera tävlingar framöver så håll koll!

IKEA då?
Sjukt mycket folk, långa köer och en del saker slut på lagret. 
Julsakerna gick inte att titta på på grund av extremt långa köer genom hela julsortimentet så det var inte så kul. Inga nya julgrejer inhandlade.
Men en del till min lilla skrubb, och så överdrag till stolarna!
Det får bli ett annat inlägg för jag ska upp tidigt och måste bumsa i säng!
Haft en bra helg?

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...