tisdag 8 januari 2013

Lyft dig högre!

Bild lånad av Åsa
 
Igår möttes jag av ett glatt ansikte som sa "Hej gullunge, vad jag är glad att se dig!" och gav mig en stor kram.
Det gjorde min dag.
Resten av eftermiddagen gick så lätt!
Hade ett fantastiskt indoor walkingpass med ett leende på läpparna hela tiden.
Mycket tack vara underbara deltagare men ännu mer tack vare en fantastisk vän som vet precis vad jag behöver ibland.
 
Tänk efter lite hur du vill påverka människor. Vill du göra dem glada och sprida bra energi runt dig?
Eller vill du vara en tjuv och suga åt dig energi.
Allt ligger hos dig och din inställning.
Jag har börjat att sålla i min omgivning och väljer dem jag umgås med. Allt för att må så bra som möjligt.
För att bli lyft av underbara människor.
 
Ha en underbar dag!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...