tisdag 6 mars 2012

Dove Nourishing Oil

Jag är medlem på Buzzador som jag skrivit om tidigare, och där har man möjlighet att vara med i kampanjer och få testa produkter och dela med sig till vänner och bekanta och låta dem också testa produkter.
Jag blev vald till en kampanj för Dove Nourishing Oil, och har testat den nu i ungefär en månad.
Det är ett nytt intensivbalsam som behandlar och förebygger torrt och frizzigt hår. Man använder det som ett vanligt balsam, det luktar fantastiskt gott och jag tycker att det fungerar jättebra!
Jag trodde inte att ett balsam kunde göra speciellt stor skillnad, men jag upplever att mitt annars torra, spröda, sönderfärgade hår har blivit finare, mindre torrt och tråkigt och definitivt glansigare!
Så om ni får möjlighet, prova!

Kram Elin

1 kommentar:

  1. Jag fick testa en tub av dig och jag och mina tjejer kan bara enbart hålla med!! Hur bra som helst och doftar underbart!!!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...