måndag 30 januari 2012

Stressad måndag..

Jobb, affärsplansmöte hela eftermiddagen, en gröttallrik till middag som kastades in på två minuter för att sen gå igenom det sista på spinningpasset som skulle instrueras 45 min senare!
Det var min måndag det!
30 min spinning kl 18.30, och det var allt några små fjärilar som satt i min mage för det var några månader sedan jag satt längst fram på cykeln och instruerade. Cyklat har jag gjort, men i hopen av svettande deltagare.
Idag hade jag förmånen att vikariera för en kollega, och ska så göra i 3 måndagar till!
Passet gick bra, trots att jag inte ens provat att köra det innan. Satt hemma igår och knåpade ihop ett pass och det fick bära eller brista. Och det bar!
Nu är det bara att ladda om batterierna för box på onsdag och ett till spinningpass på lördag!
Det är fantastiskt med alla deltagare som ger så mycket energi! Tack!

Kolla in skönheten som jag numera svischar fram på! En ljusblå (syns inte riktigt på bilden..) spark!


Ha en underbar måndagkväll!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...