söndag 29 januari 2012

Att sparka på en myra..

Det låter nog inte klokt, men om ens bästa vän är 20 kg lättare och inte spelat fotboll i över halva sitt liv -vilket resulterar i en fantastisk benstyrka, så blir det ett faktum att det blir som att sparka på en myra.
Det blir då lätt så att kommentarer som "Ät mer godis!!" föds..
Att dega på soffan, se Gladiatorerna, sparra och sedan skvallra med en god vän, käka pizza och se en bra film återigen degandes på soffan - det är en helt underbar söndag det!

Vill bara meddela att jag nu kommer att inrikta mig lite mer på en av mina favoritsaker i mitt liv här i bloggen.
Har varit väldigt kluven på sistone och inte tagit mig tid att skriva, och har inte vetat om vad egentligen. 
Men jag har kommit på att det jag vill lägga ner själ och hjärta på just nu, och en tid framöver, det är mig själv. Och det jag älskar att göra allra mest, det är att träna. 
Så nu kommer detta att bli lite av en träningsblogg ett tag.
Kanske kommer några scrapinlägg ibland, men mitt fokus kommer att ligga på träning och kost och fantastiska vänner som Fröken Myra, eller jag menar Pe.. =)

Så så blir det!
Kram Elin

3 kommentarer:

  1. Det låter ju underbart Elin, jag läser så gärna om träning. Tur man har lite fördel av all fotbollsträning oxå. Kramar från semestern. Jennie

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...