lördag 16 juli 2011

Altanbygge..

Jag lovade ju att jag skulle uppdatera lite bilder på altanen..


Så, här är grunden..


Och så här såg det ut igår kväll..


Däremot ska jag lägga upp lite andra bilder sen, på det nya bordet och vår lilla solavdelning. Men jag vill pyssla till det lite först så att det blir riktigt fint innan jag fotar och publicerar.


Annars har jag nedräkning just nu. Har gått från 4,5 v till 4 dagar nästa vecka. Jag är ledig tisdag och nästa fredag kl 16.30 stämplar jag ut och säger sayonara för ett tag!


Nu ett glas rosé och sen sommarfest med goda vänner!


Later!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...