tisdag 2 april 2013

Påskmys!

Så var påsken över för den här gången. Tack och hej!
 
 
Vi har grattat födelsedagsbarn, träffat brorson och hejat på Luleå Hockey!

Vi har solat, kört skoter och surrat med finaste och bästa Petra och Joacim.

Vi körde 20 mil - Långträsk ToR.

Jag satt och solade och mådde fantastiskt gott!

Vi stekte älgkött och åt i pitabröd- fantastiskt gott!

Framför allt - solen sken HELA helgen!

Ragnar mös på renskinnet..

Vi hann med ett underbart gympass - tillsammans!

 
Tre underbara lediga dagar tillsammans! Solen har strålat hela helgen och vi har verkligen mått gott och laddat batterier!
Nu har jag en ledig dag kvar imorgon innan jag ger mig tillbaka in i verkligheten, jobbet och allvaret.
Men det är på torsdag det - imorgon är en annan dag.
Och idag har jag varit på världens bästa varuhus med världens bästa mamma. Men det kommer en annan gång!

Ha en underbar kväll!
Kram Elin

1 kommentar:

  1. Det verkar ju toppen alltihopa!! Vilks härliga dagar! Och älgkött i pitabröd utomhus = LYX! Sol och Ragnar på renskinnet ser ju mysigt ut. Förstår att du är nöjd med era tre dagar tillsammans :)

    Kram, ha en bra vecka!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...