torsdag 11 april 2013

Hipp hipp hurra!


Idag fyller denna sötnos hela 8 år! 
Det är min systerdotter Julia som jag även har äran att vara gudmor till. Vi har precis kommit hem från firandet av henne som blev middag på restaurang och efterrätt hemma hos min syster.
Där bjöds det på semifreddo och vi njöt både jag och min man! Det var så gott!
Men åter till källan av detta inlägg - Julia! 8 år har hon blivit och tiden går så fort. 
Nu går hon skola, ska ha tjejkalas och lyssnar på Sean Banan..
Tur att jag inte blir äldre i alla fall! ;)

Imorgon är det äntligen fredag! Då vankas middag och biomys med våra bästa vänner Petra och Joacim och lördag myser vi på hotell med fantastiska Mattias och Ann och på söndag ska jag få surra med söta Emma en stund!
Vi är så otroligt lyckligt lottade som har så underbara människor i vårt liv!

Ha en härlig helg!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...