fredag 21 december 2012

Jag har fantastiska, underbara träningskollegor som jag jobbar med på Sensia. De gör mig glad, peppar och vi har roligt helt enkelt!
Men vissa, de är bara änglar på jorden! Tusen tack söta Anna för julklappen! Du är underbar!

Nu ska jag mysa med en kopp te varje kväll och känna lugnet!
Det har jag för övrigt gjort på sistone. Tränat lite mindre, haft mindre pass och inte stressat. Bromsat helt enkelt.
Så jag vet hur jag borde leva mitt liv för att må bra. För det har jag gjort. Det är helt okej att säga nej och inte vara med överallt på allt.
Nu gör jag det jag och min familj behöver i första hand, sen kommer alla och allt annat.
Ska börja med lite mer pass efter jul, och bara indoor walking. Känns bra!
Men mer om det då, nu ska vi först fira jul!
Ha en underbart god jul och ät en massa fantastisk julmat!

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...