tisdag 23 oktober 2012

När det inte funkar..

Jag är inte den mest tekniska i världen. Inte ens i Piteå. 
Så nu när datorn kraschat så står den bara där på skrivbordet. Vi har konstaterat att vi måste köpa en ny laptop, jag och min man. Men sen blir det liksom inte mer än så.
Uppdaterade min iPad och kunde inte logga in här på bloggen. Kul.
Jag hade ju en massa som jag skulle berätta om min efterlängtade semester. 
Men nu är det som så längesen och känns inte alls aktuellt.
Bjuder ändå på några bilder!
Kram Elin







2 kommentarer:

  1. Men du det där är jag bra på - att köpa nytt alltså. Jag kan låna ditt kort och fixa en ny dator på nolltid! :)

    Och så du i den där svarta klänningen - så jävla snygg!! :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Vi kanske har lösningen där!! :)
      Tackar för komplimangen, en gammal hm trasa.. ;)
      Kram!

      Radera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...