onsdag 19 september 2012

Skönheten kommer inifrån

Men ibland kan man behöva lite hjälp utifrån!
Igår var jag hos frissan och ser numera vårdad ut igen! :) Hon är fantastisk min frissa. Hon är så duktig!
Idag åker jag till en skönhetssalong i stan och ska få en ansiktsbehandling, plocka bryn och färga fransar och bryn.
Härligt! 

Jag vet inte om någon av er provat Baby Feet? Plastsockar med gegga som man tar på sig och har i två timmar och efter en-två veckor så faller all äcklig överbliven hud (läs förhårdnader..) bort!
Det blir lite fjälligt och hudigt överallt, så ha dammsugaren redo, men SOM det funkar!!

Så fin frilla, fräscht ansikte och mjuka fötter- fin från topp till tå! Det unnar jag mig!
Unnar ni er något idag?
Kram Elin

1 kommentar:

  1. Älskar att gå till frissan för man känner sig som en ny människa varje gång även om det bara är en klippning. Fötter är det ju värre med, skulle nog behöva en baby feet.
    Kram Liselott

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...