tisdag 18 september 2012

Här är jag


För snart ett år sedan togs detta foto.
Mycket kan hända på ett år och mycket kan man göra och inse..
Man kan få tillbaka sin tjänst som man älskar på jobbet. Man kan kunna börja träna hårt igen. Man kan inse att åldern kommit ikapp en och inse att man inte kan äta vad som helst utan att det straffar sig. Man kan se sina syskonbarn växa otroligt mycket. Man kan lära känna nya människor. Man kan lära känna människor man redan kände. Man kan växa från vänner. Man kan bli ifrånväxt av vänner. Man kan lära sig att delgera. Man kan lära sig att släppa kontrollen. Man kan fylla trettio år. Man kan inse att livet är kort. Man kan vara fruktansvärt nöjd med sin livssituation. Man kan boka en resa till Turkiet. Man kan tillbringa en vecka i Halmstad med underbart vänner. Man kan komma närmare sin fantastiska syster. Man kan njuta av fantastiska deltagare på sina gruppträningspass. Man kan skratta. Man kan gråta. Man kan leva.

Vad då "man"? Brukar jag säga till min man. Man ska inte säga "man", man ska säga "jag"!
Jaja, jag då säger han och ler.

Så jag menar inte "man". Jag menar JAG!

Jag önskar er en underbar tisdag!
Kram Elin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...