tisdag 8 maj 2012

Vår?

Det är den 8 maj idag och nu hoppas jag att våren kommit för att stanna.
Den kom för några veckor sedan med dropp från taken, snösmältning och fågelkvitter men så kom allt av sig när det kom flera cm blötsnö i form av lapphandskar i helgen som var.
Ingen vår kvar. Insåg dystert att det kanske kunde dröja.
Men så idag.
Idag hände det. 11 grader varmt, strålande sol och en fantastisk ledig dag!

Min inspiration att blogga har väl inte direkt kommit tillbaka, men jag tänker göra det ändå.
Inspirationen för det mesta verkar som bortblåst just nu faktiskt. Lite som våren i första omgången.. Allting kommer som av sig..

Min vän Linda har inspirerat mig att leta reda på mitt gamla dockskåp och fixa och trixa till det lite, och jag rev lite tapeter och tog bort lite golv men nu, nu så står det bara. Och väntar...

Min vän Petra  har varit på uttagning till Gladiatorerna (!!!) och jag fick lite inspiration av henne att försöka träna bättre och effektivare men så sket det sig för jag känner mig tung i kroppen och okunnig..

Men solen skiner ute, jag är frisk (pepparpeppar) och nu ska jag sätta mig i solen och bara må gott i några timmar! (Eller tills jag blir rastlös vilket lär ta ca 10 min..)

Ha en fortsatt fantastisk dag!
Och har ni tips på bufferätter, så hör av er!! Nån fyller ju snart 30...

Kram Elin

3 kommentarer:

  1. Hej. Ja du milde va vi väntar på våren som är så seg i år. Här regnar det och är bara 11 grader :( vill ju ha sol nu.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  2. Tjena tjejen!

    Jag saknar dig/er på boxen också!!! Cross fit i all ära, men där skrattas det inte lika mycket... :)
    Jag och Helen hade bokat att vi skulle komma nästa vecka, men det verkar inte vara nåt box då?! :(

    Ska fundera på det där med tallrikshyllan. Min pappa har gjort den till mig... Och så kanske jag ändrar stil igen...ha ha ha! :)

    Jag vet en jättegod gegga som man kan ha på kex eller bröd. Jag skickar ett meddelande på fejjan.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Du har en utmaning att hämta hos mig ;) på bloggen alltså! pöss

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...