lördag 26 maj 2012

En helt ny värld!

Idag har jag varit på Sugarpaste-kurs. Jag fick det i födelsedagspresent av mina svågrar och deras respektive.
Det kändes lite motigt imorse att sätta sig inne en underbar dag som denna (strålande sol och mer än 20 grader varmt!!) men den känslan gick ganska snabbt över! Det var jätteroligt och lättare än vad jag först trodde. Så nu har jag fått en till hobby att pyssla med!
Vi gjorde min favoritblomma - kalla, klassikern ros och "fantasiblommor" som är precis som det låter, exakt vad man själv vill. Till detta måste man ju ha blad, och så fick vi även täcka en tårta (fast i form av en bunke) för att prova det. Inte helt lätt men jag är inte längre avskräckt!
Jag tror minsann att jag måste pyssla ihop lite dekorationer till min 30 års fest näst helg!!
Ni kan ju se resultatet själva. Vad tycker ni?
Trevlig lördagkväll!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...