måndag 21 maj 2012

Med blommor och med blader!

Jag fick fantastiskt vackra blommor i fredags på min födelsedag! Så jag tänkte visa några..
Jag fick ju även som bekant en iPad som jag nu lär känna så fort jag får en stund över.. Och av min älskling fick jag även ett par länge önskade Lundhagsbyxor! Av mina svågrar med flickvännen fick jag en sugarpaste-kurs som går av stapeln på lördag. Ska bli kul med lite annorlunda pyssel!

För övrigt hade jag en jättebra dag, semester och allt. Vi bjöd familjen på en liten buffé med dubbelmarinerad fläskfilé, marinerad fransyska och lite mera.
Det roliga var dock att umgås med dem alla.

Så nu är det över och nu är det bara festen för vännerna kvar! Och den kommer att bli grym!

Ha en bra dag!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...