söndag 3 april 2011

Ny vecka, nya möjligheter!

Då var det söndagkväll och veckans boxpass är avklarat! Hade några nya deltagare och hoppas att jag sporrade dem att komma tillbaka, för det är verkligen en rolig träningsform! Jag längtar tills min rygg är 100% igen så att jag kan träna på boxningsklubben igen och inte bara på boxpassen på gymmet. För det blir en helt annan grej på klubben än på gymmet.

Mycket tuffare! Och det gillar jag!

Men, en ny klubbtröja ska betalas imorrn och dyker väl upp här hemma så småningom så helt ute ur gamet är jag inte än.. =)


Har jobbat hela helgen och haft fullt upp! Grillade med söta vänner igår och fick gomiddag med underbar släkt igår kväll så min helg har varit kanon trots att jag stressat fram och tillbaka, och trots att jag varit skoteränka.

Och jag känner på mig att detta kommer att bli en supervecka! Vad tror ni?!


Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...