fredag 1 april 2011

Lampslakt!



Tidigare i veckan gjorde jag en tripp till stadens secondhand- affärer. På Reprisen hittade jag 2 st lampskärmar som jag fyndade för 20 kr!! På Röda Korset hittade jag en jättefin, stor skärm som jag ville köpa men var tvungen att köpa både skärmen OCH foten för 175 kr! Det var inte ens billigt! Så jag struntade i det och for hem och slaktade de två jag fyndat!!

Den första, lite större skärmen fick behålla sin vita färg och blev en hänglampa i sovrummet!




Ni noterade väl söta Linus som vägrade att gå ur bild..

Den andra skärmen var lite mindre och passade bättre till en lampfot, så den spraymålades blanksvart och fick en IKEA fot!



Ganska kul att göra något eget!


Pysslar ni något då? Med inredning, papper eller garn? Tell me!!


Later!

1 kommentar:

  1. Gud vad snyggt!! Avis! Blir att fara på loppis gode så snart och fynda loss :)

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...