tisdag 8 mars 2011

Scrappade kort

Jag har suttit en liten stund då och då under helgen och pysslat lite, så här blev några av korten..

Det finns några fler, fast dom känns inte färdiga så jag lägger upp dom senare när jag känner mig nöjd med dom.
Har lite dåligt med inspiration nu känner jag. Har en bild i mitt huvud hur jag vill att något ska bli men det färdiga resultatet blir inte alls som jag tänkt mig..
Kanske behöver göra en LO som omväxling? Jag fick hem lite kort igår som jag beställt, så nu har jag äntligen något att arbeta med.
Tror också att det kan vara att jag har satt köp/beställningsstopp och bestämt mig för att använda saker som jag har hemma. Och det är inte det lättaste alltid kan jag säga! Har en tendens att alltid vilja ha nya, fina saker att pyssla med..
Nån som känner igen?!
Nä, korten innebär ju att jag kan fixa min fina tavla som jag köpte för ett tag sen!
Så förutom promenad, träning och pyssel så blir det dagens projekt!
Later!

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade postIThållaren:)
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Jag köpte dem!!! haha :) gud så fina kort! du är så duktig. vi måste dejta i veckan. :) pöss

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...