tisdag 29 mars 2011

Härliga helg!

Jag och syster yster har varit i Stockholm i helgen! Vi har shoppat, ätit och druckit gott och bara umgåtts som vi inte gjort på 10 år -minst! Helt underbart är de enda orden som jag finner för detta! Så tack käraste syster för en grym helg som jag hoppas att vi kan göra om!


Man ska verkligen ta sig tid att vara med människor som man tycker om och ger en positiv energi och lycka, och inte människor som är negativa och bara tar energi från en.. Livet är för värdefullt för att slösa på människor som inte bryr sig om en, som inte frågar hur man mår, hur man har det eller vad man gjort..

Jag har alltid haft få, nära vänner istället för många ytliga bekanta och det har passat mig alldeles utmärkt. Men man samlar på sig kontakter och bekanta genom livet och nu har jag insett att det finns vissa människor som jag vuxit ifrån eller dom har vuxit ifrån mig och då finns det egentligen ingen mening med att försöka hitta sig tid att umgås med dessa utan då har jag bestämt mig för att umgås med dom som jag bryr mig om och fram för allt dom som visar att dom bryr sig om mig!

Så idag blev det en lunch på stan med finaste Linda och söta Oliver! En snabb shoppingrunda följde där jag hittade ett underbart matbord från Miljögården! VILL HA! Prislappen sa 2 skotermattor.. Inte billigt alltså. Googlade runt men hittade ingen bild, men denna underbara uppsättning, med stolar också för bara 1 1/2 skotermatta!!

Kan ev bli en beställning av detta om möjligheten finns, vi får se!! http://hjarterumdesignointerior.blogspot.com/ har jättemycket fina saker på sin blogg! Verkligen dagens "Kolla in"! Med dessa visdomsord ska jag kolla när releasen på BCn är ikväll för jag ska prova gå på det passet idag och hoppas att ryggen håller något så när i alla fall och rehabträna imorgon!


Later!

3 kommentarer:

  1. Haha söta du, älskar att allt är mätt i hur många skotermattor det kostar :D Tänkvärda ord, håller med till 110%. Tack för idag, längtar till lördag. Oliven sa i eftermiddags: Tänk vad roligt att äta lunch med Elin det var på stan. Kan man få bättre beröm så säg! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ps. LOL, 1 1/2 skotermatta, rena rama rånet! :) Ser fram emot finmiddag där! ♥

    SvaraRadera
  3. Tack själv för en kanonhärlig helg! Måste vi bara göra om!
    Vilket fint bord du hittat, då blir det det vi sitter vid nästa gång då? :) Vi ses till helgen! Kram på dig och grabbarna!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...