måndag 21 mars 2011

Periodare!

Jag har insett att jag är lite av en periodare... Men inte på något farligt, utan pyssel och bloggande.
Har lite svårt med inspirationen stundtals, så då blir det inte så mycket att blogga.
Jag läste min väns blogg, och hon skrev "vem bloggar jag för egentligen" och det fastnade hos mig! Jag tror inte att jag har så många läsare, så det är nog ingen som neggar till om jag blandar träning, matlagning, inredning, arbete och allt annat som händer i mitt liv med lite kortmakeri och pyssel?! Så tack Linda, för inspirationen!

Idag ska jag laga kycklingwok med nudlar till middag, sen blir det att dansa lite zumba innan jag ska träffa min kostrådgivare! Nu, dags för Ledgend of the seeker och lite pyssel!!
Och just ja, nu är det bara 3 dagar kvar! ;)

Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...