fredag 28 januari 2011

Underbara gudbarn!

Ibland behöver man lite glädje i sitt liv. Det kan vara allt från en underbar man som kommer hem med en krya-på-present i form av jättefina dessertskålar från Sia, en pappa som kommer förbi för att bjuda på lunch (dock hade jag redan ätit tyvärr..), en mamma som handlar och håller en sällskap, en syster som ringer för att höra hur jag mår eller djuren som vill vara runt omkring mig hela tiden..

Allt från det, till underbara gudbarn som alltid gör mig glad! Ett spjuveraktigt leende när man bannar dom när dom pillar på allt dom inte får, glädjen i deras ögon när man säger att dom har en fin tröja, eller tårarna som skymtas när dom inte får sova över... Dom är såå fina!
Och jag hoppas att jag lyckas guida dom lite genom livet i alla fall, om dom skulle vilja det, för det är väl det jag är till för som gudmor- att visa dom att dom är underbara och att dom kan lyckas med allt som dom vill prova på.
Njut av plusgraderna ute och ta en stund och andas.. Tiden går fort, livet rinner förbi.
"Life is what happens to you while you´re busy making other plans"...

Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...